Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

Χριστουγεννιάτικο happening από το ανθοπωλείο Matthews για τη στήριξη της Γέφυρας ζωής

Το Σάββατο 19 Δεκεμβρίου από τις  11 το πρωί έως τις 9 το βράδυ, σ’ ένα άκρως εορταστικό κλίμα, το ανθοπωλείο MATTHEW'S Luxury Concepts , Τζων Κένεντυ 140 Περιστέρι,  οργάνωσε μια χριστουγεννιάτικη εκδήλωση βοηθώντας τον εθελοντικό πολυχώρο Γέφυρα ζωής ΑΜΕΑ Δυτικού Τομέα μέσω της διάθεσης μέρους  των εσόδων για την οικονομική ενίσχυσή  του.

 Η Γέφυρα ζωής βρισκόταν εκεί καθ’ όλη τη διάρκεια του εορταστικού αυτού event με σκοπό τη στήριξη τόσο της αλληλέγγυας  αυτής πρωτοβουλίας  όσο και του ίδιου του συλλόγου μέσα από την πώληση ημερολογίων που εκδίδει η “Γέφυρα ζωής”  και ενημερώνοντας τον κόσμο για τους σκοπούς αλλά και τις δράσεις του συλλόγου.  
Τέλος, εορταστικές συνθέσεις, πρωτότυπα σχέδια, ποικίλες ιδέες για είδη δώρων,  μουσική αλλά και γλυκά κεράσματα είναι ένα μόνο δείγμα των όσων περίμεναν τον κόσμο που επέλεγε να στηρίξει με την παρουσία του το  χριστουγεννιάτικο αυτό happening . 

Ζητήσαμε από τον Ματθαίο από το ανθοπωλείο Matthews να μας πει δυο λογία:

Δεν θέλω να σας κουράσω ούτε να πω πολλά λόγια αυτό που θέλω να πω είναι πως σήμερα ζήσαμε κάτι διαφορετικό γνώρισα ανθρώπους που το μόνο που έχουνε να δώσουνε σε αυτή τη ζωή είναι η αγάπη, Ο εθελοντισμός είναι η ζωή τους Πραγματικά χαίρομαι πάρα πολύ γι' αυτό που έκανα σήμερα με έκανε πολύ περήφανο άνθρωπο.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Γέφυρα Ζωής που με εμπιστεύτηκε.
Να πραγματοποιήσω μία τόσο σπουδαία μέρα που πραγματικά θα μείνει χαραγμένη στη ζωή μου, θέλω να πω πως ,οτι χρειαστούν τα παιδιά εγώ θα είμαι εδώ ,Να έχετε ένα υπέροχο βράδυ νιώθω πραγματικά περήφανος ,
Όχι μόνο εγώ αλλά και συνεργάτες μου

Υποκλίνομαι σε όλους σας ... Παιδιά βοηθήστε ανθρώπους.

Το καλό πάντα γυρίζει πίσω Μην το ξεχάσετε ποτέ αυτό ... Και εγώ νιώθω τόσο περήφανος και συγκινημένος που άνοιξα το μαγαζί μου για όλους εσάς και θα το κάνω ξανά και ξανά και ξανά και ξανά ... Σας ευχαριστώ από καρδιάς


Εμείς σε ευχαριστούμε πολύ για όλα.


Υπέροχοι άνθρωποι δημιουργούν υπέροχα σκηνικά !